Olen aina rakastanut majakoita. Miksen siis kuvaisi niitä? * I´ve always loved lighthouses. So, why shouldn´t I take photos of them?


© Mari Hirsikallio

Tmi Kameravene Mari Hirsikallio
mari.hirsikallio(at)kymp.net
p. 040 581 7592

- Mikäli kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä! Kuvien käyttö ilman lupaani kielletty.
- If you want my photos, please contact! You are not allowed to use my photos without my permission.

7.8.2013

Sventoji, Palanga, Liettua / Lithuania

Rakennettu 1962. Aktiivinen; loiston korkeus 41 m, valkoinen valo, 2 s, 2 s pois. Majakka on maalattu punaiseksi.



Build 1962. Active; focal plane 41 m; white light, 2 s on, 2 s off. 21 m square cylindrical steel skeletal tower with lantern and gallery. Lantern painted red, and the upper half of the tower carries a slatted daymark also painted red.

0 kommenttia: